Sütü fazla olan anneler neler yapıyorsunuz? Bebeğim 2 ay 29günlük.. Sütümün tazyikli gelmesinden dolayı memeyi reddediyor. Emerken kendini geri itiyor, çırpınıyor, ağlıyor. Sütün sonuna gelmeden uyuyor. Sadece ön sür aldığı için gazı da oluyor. Biberon almıyor. Kaşıkla yarısı boşa gidiyor. Sağmak istemiyorum artık bu iyice sütümü arttırıyor. Tek memede emzirip diğer memeyi sağan var mı? Sütüm var bebeğim reddediyor çok üzülüyorum 🥺 Durumu yaşayan biliyor lütfen sütün var daha ne istiyorsun falan yazmayın.
Teşekkür ederim 🌹