Edizbeyinannesi Kızlar oğlum 11 aylık ve hala emeklemiyor sevmiyorda. Emeklemeyi bilmediği için bi yerden tutunup ayağa kalkmıyor daha. Ama elinden tutunca kalkıyor yürüyor benimle beraber. Emeklemeden yürür mü bi anda kendi ve nasıl oluyor
Melankoli Edizbeyinannesi kızım. Hiç emeklemedi. Ama çok erken yürüdü. Oturdugu yerden ellerini yere koyup önce popoyu kaldırdı, dik durumda adım attı. Kenarlara falan da hiç tutunmadı, sıralamadı.0
Mom544154 Edizbeyinannesi oğlum 11 aya doğru emekledi 12 aylıkken yürüdü. Mıhtemelen erken yürür sizinkide
Edizbeyinannesi Melankoli Benanneyim Ygtakn Mom544154 Eysar peki suan ayına göre bu durumu normaldir demi. Etrafım hep bebek hepsi emekliyor oğlum öyle olunca bi sorun varmış gibi düşünüyorum istemsizce. Ama ellerinden tuttuğum an kendini kaldırıp benimle birlikte yürüyor. Emekleme olmadığı için bi yerden kendi tutunup kalkmamasını normal diye bakıyorum
Eysar Edizbeyinannesi Erkekler biraz geç yapıyor o işlemleri sanırım herşeyin vakti var geç olsun güç olmasın
Mom544154 Edizbeyinannesi yere bırakınca kalkıp sıralamaya çalışmıyormu? Bazı bebekler fazla aktif olmuyor belki ondandır
Melankoli Edizbeyinannesi Bir sorun yok❤️ her bebek emeklemiyor. Ama siz yine de bol bol yerde bırakın. Yürüteç kullanmayın.
fanatikfenerli Edizbeyinannesi kızım. Ne emekledi ne sıraladı pat diye yürüdü 9,5 aylıkken şimdi 20 aylık koşuyor bildiğin.
Nurummm Edizbeyinannesi Benim bebeğimde emeklemeden yürüdü canım. Hiç emeklemedi direk sıraladı 9. Ayda. 11. Aya doğru yürüyordu.🥰Yürüdükten sonra tutunup kalkmayı öğrendi bir aya kadarda. Çok normal her bebek emeklemeyebilir. Hatta daha iyi inanın hiç bir yere sürünmeden oraya buraya girmeden yürümesi daha az tehlike arzediyor.😅
Edizbeyinannesi Nurummm aslında aynen öyle düşünüyorum ama bi yandan da aklımda hep bi soru işareti oluyordu sıralama tutunup kalkma görmeyince 😬🙈
ayazasaf Edizbeyinannesi var bknz:Ayaz Asaf 😄 bir kere dahi emeklemedi 7. Ayda döndü 9. Ayda oturdu 13. Ayda bi anda kendiliğinden yürüdü.
Edizbeyinannesi ayazasaf bizde aynıyız ay olarak yaptıklarında daha 11 aylık bakalım yolumuz daha uzun 🙈
ayazasaf Edizbeyinannesi hiç dert etme gerçekten o kadar boş konuşan vardı ki etrafımızda doktoru gelişimini çok beğeniyordu bekleyin zamanı gelince kendisi yapacaktır denişti öylede oldu ne dönmesi için orladım ne emeklemesi için hepsini kendisi yaptı şu an fellik fellik dolanıyo yetişemiyoruz 😄
Edizbeyinannesi ayazasaf hahahah demi şuan yürümesini istiyorum ama o zaman da daha zor olacak peşinden koşmak 😂😂😂 benimki tembel bi çocuk bunu belli ediyor tam keyif insanı 😂