Ne görürse onu yapıyor 2 buçuk yaşında kızım var ben prensesim ben barbiyim diyor onları izlediği için, izlememesi gereken en az artı 11 13 yaş içerikli şeyler izlemiş. 4 yaş neyin doğru neyin yanlış olduğunu ayırt edemeyecek ya da kısmen edecek bir yaş olduğu için anne ve babanın etkisi büyük işte. Pedagog değil iyi bir örnek lazım çocuğa öncelikle