Azra34 Selam anneler 🥰 3ay önce normal dogum yaptım 1 haftadır bacaklarımda sanki cok yürüyüp yorulmus gibi bir siddetli kas agrısı var yasayan var mı aramızda 🤗
melike5461 Azra34 benimde öyle ayaklarımın altı acıyo valla yere basamiyorum uyanınca falan. Yorgunluktan bence daha vücudumuz toparlanamadı bebekle ilgileniyoruz ev işi derken yorgunuz
_Nehirim_ Azra34 bizde 2 Ay olucak bacak değil de arada tam diz kapağımın ortası agrıyır bide bu arakar belim aşırı agrıyor 🙄🙄🙄