melike5461 GiybetReis anladım canımm sık yiyosa iyi benimki 6 ölçek versem onuda içecek vermiyorum ayına göre önde gidiyo
melike5461 GiybetReis bebelac kullanıyodum sürekli acıkıyodu birde içmemeye başlamıştı SMA optiproya geçtik şimdi 3 saatte bir bazen 2 saatte bir acıkıyo ama araştırdım ben 150ml normalmiş içmesi
GiybetReis melike5461 150cc 3,5 ay 3 saate bi normal. Bizim kız 3,5 ayda 60cc içiyordu ama resmen saat başı🤷🏼♀️😅 bi kerede içse rahat etcez ama işte..
melike5461 P@Mcakir#14129976 buradaki marketlerde bulamıyorum ama araştırcam en son sipariş veririm netten. gerçekten primanın kalitesine yakışmayan bişey bu çocuğum bez biraz durunca çiş kokuyo boyna bez değişiyorum
Fulyaalin Musabmelike 10 aylık şuan 4 saatte 150 veriyorum sizin çok çok fazla verdiğiniz miktar. 3-4 saatten önce mama verilmez canım sen ebe ye değil doktora sor bunu gereksiz bir midesini bağırsaklarını böbreklerini yorarsin