Ayazinannesi3001 Nasıl yapıyorsunuz, ne yapsam etsem beceremedim biturlu nolur yardımcı olun ya gecem gündüzüm karıştı artık. Uykusuzluktan sabaha kadar beşik sallamaktan yoruldum..
Mum Ayazinannesi3001 benim bebeğim sallanmayı hiç sevmedi. “Bebek Uyutucu” uygulamasından interneti kapatıp hep pış pış actım. Pış pış actım yanına uyuyo numarası yaptım yattım ve döne döne uyudu. Hatta ıkı dk önce bu sekılde uyuduk.
Belciminannesi Ayazinannesi3001 hep aynı saatte yatırdım uykusu olmasa bile pış pış yaptım kucağımda beşikte sonra sonra baktım hep aynı saatte mız mızlanıyor farkında olmadan uyku düzeni kurulmuş oldu çok şükür rahatsız etmiyor beni artık bu uyku olayı tabi gece acıkınca kaldırıyor oda 3 saate 1 oluyor 3.5 aylık oldu kızım