Merhabalar🌸 benim kızım 6 aylık ve 3 aylıkken atopik dermatit teşhisi konuldu doktorumuzun verdiği şampuan losyonları kullanıyoruz. Şuanda tatile gidiicez güneş kremi arıyorum sebamed araştırdım bu ciltlere iyi geliyormuş kullanan varsa memnun mu sadece güneş kremi değil yani şampuan losyon iyi gelirse ona geçmek istiyorum doktorun yazdığını eczanelerden çok zor buluyorum başka illerden getiriliyo ve çok pahalı benim bütçem için çünkü nerdeyse 2 haftada alıyorum. Sebamed kullananlar memnun mu?