Melegim1 söylediğin bezi hiç kullanmadım ama sleppy çok sıkıyo evet ben 1 numarasını hiç kullanamadım sıktı 2 aldım yine sıktı değişmeye karar verdim prima kullanıyorum şimdi lastik yerleri çok yumuşak ve çok ince bir bez üstü çok kuru kalıyor o yüzden primaya devam