Esraerim0907 Merhaba Bursa’da gittiğiniz gitmeyi düşündüğünüz duyduğunuz en iyi çocuk doktoru önerisi olan var mı
yeni4747 Esraerim0907 çekirge dorukta iyi doktorlar var biz Fatih gök e gittik çok şeker bir adam başka biri de vardı arkadaşımda ondan memnun kalmıştı
sheesyelllow Esraerim0907 ben jimerde seher hanıma götürüyorum memnunum fakat arkadaşım Erdoğan yuzkollara götürüyor çok çok memnunum demisti
Kara-Kuzum Esraerim0907 biz hayat hastanesi Erol Comart a gidiyoruz ve çok memnunuz Güler yüzlü ve çok ilgili
Esraerim0907 Mom989 teşekkür ederim ben özlücedeyim biraz ters ama deneyebilirim gönlüme Sinen olmazsa
Esraerim0907 sheesyelllow Erdoğan yüzkollar nerde jimerde doğum yaptım bende doktorumuz ümmü hanımdı değiştirdim muhteşem şentürke götürdüm en son 🤷🏼♀️ Sanki kimseden memnun kalmadım 🤷🏼♀️🤭