Cancancan benim bebeğimde emerek uyut ve çok uyanırdı.şu an 9aylık ve gece hiç kalkmadan beşiğinde uyuyor.Ben 6.ayda kendimce eğitim verdim.Loş ışıkta beşiğine götürdüm.uyku arkadaşıyla oynayarak konuştum bolbol sakince.uyuması gerektiğini uyandığında ben yanında olacağımı falan anlattım.uyku kitabımız var sadece resimli onu okudum.kendi kendine beşiğin içinde oynayıp çok uykusu geldiğinde yatırıp poposuna yavaş yavaş vurdum,bazen çok inatlaşınca emzik verdim ağzına,bu düzeni hiç bozmadan devam ettirdim.ilk bir hafta çok önemli.ilkgünler 30-50dk da anca uyudu.çok ahladuğında kucağıma alıp sakinleştirdim ilgisini dağıttım uyku arkadaşıyla falan.bi hafta sonra düzene giriyor tabi uyuduktan sonra odadan çıkmadım hemen.şu an 3- -5 dk max 10dk sürüyor beşiğine koyuyorum oynayıp uyuyor ben de kenarda oturuyorum arada pış pış diyorum o kdr.