Benim oğlum 21 aylık ve hala emerek uyuyor. Dahası eğer o an şanslıysam gogsümü çekince uyumaya devam ediyor. Yoksa 10 15 kere cekerken uyanip tekrar verdiğim, en son pes edip uyanana kadar gogsumde tuttugum oluyor. Emzirmeden uyutmaya calistigimi anladigi anda aglamaya basliyor. Benim de tavsiyeye cok ihtiyacim var.