bikerem Sirius-10 bunlar o gonderdiginizin düğmeli olani,yazlik. Aynisindan da var evde olsam atardim gorseli
Sirius-10 bikerem anladım eşofman alıyorum o zaman bide Müslin tulum denediniz mi hiç kalıpları nasıl acaba özellikle bacak kısmı dar oluyor bize genelde tulumların da o yüzden soruyorum( ben de biraz çok sordum ama kusura bakmayın:)
bikerem Sirius-10 estağfirullah tabi ki sorabilirsiniz,yardimci olabilirsem ne mutlu. Oglum 10 aylik 11 kilo ve 80 cm boyu. 3 yas muslin tulum aldim bacak kismi kasti,giyemeden bosa gitti.penye tulumlari güzel
bikerem Kkorkmaz_87 Allah razı olsun,hepimizin yavrusuna saglikli hayirli uzun omurler versin insallah🤲
Sirius-10 bikerem ay iyki size sormuşum oğlumla aynı oğlunuzun bedeni nerdeyse eşofmanları 12-18 aldım ben ama inşallah onlar da dar gelmez
bikerem Sirius-10 alt esofmanlar 12-18,ust sweatler 18-24 aldim kis icin. Bi dahaki yaz icin hep 2 yas aldim ben biraz da rahat kiyafet seviyorum,tulumlar 3 yas aldim. Alti muslin sort olan takimlarin sortu kucuk,onu da 2 yas aldim
Sirius-10 bikerem bu yorumun ekran görüntüsünü aldım ona göre alacağım ben de gerçi eşofmanları sipariş etmiştim ama geldiğinde beğenirsem bi posta daha almayı düşünüyorum müslin takımlardan. Çok teşekkür ederim bu arada 🌸
bikerem Sirius-10 saglikli mutlu güzel gunlerde kullanin ınsallah,sezon sonu almak epey karli oluyor. Kisliklara hele bayilacaksiniz nasipse