rumeysa276 Kızlar su ılıktı ve bebeğim 9 aylık birden bi kötü oldu gözleri gitti nefes alamıyor gibi oldu vücüdü ağırlaştı cok korktum hemen kuma götürdük biraz düzeldi ama nite öyle oldu anlamadım su da yutmadı cok az belli ondan olduğunu düşünmüyorum:(
biregesevdasi rumeysa276 güneş çarpmıştır canım dikkat et kafasından şapkasını çıkartma bizi bile güneş çarpınca çok kötü etkiliyor bebeğide etkiler geçmiş olsun
Prenses_annesi22 rumeysa276 sudan korkmuş olabılır mı ? Yada bi şok etkisi yaratmış bir doktora sorun bence ihmale gelmez
Cns_28 rumeysa276 ben gölgede bile şapka takıyorum çok tehlikeli ihmale gelmez aslaa çok ama çok geçmiş olsun 🙏🏻
Furug rumeysa276 Sapkasiz olur mu? Hemde decatlondan uv korumali sapka alman lazim ogleden sonra sokman lazm gunes kremlerini guzelce surup kisa sureli sokman lazim yinede epilepsi atagi vs acisindan takipte kalin cok gecmis olsun
Zdk rumeysa276 korkmayın ama uv korumalı uzun kollu mayo ve ensesini de korumalı şapkalar var onlardan takın. Gölgede bile güneş yakıyor insanı. Ve denize gittiğinde normalden daha çok su içirin
Ipegim rumeysa276 olabilir canım kendini suçlama bazen insanın basireti bağlanıyo bol su içir ılık duş yaptırabilirsin
Alpingo rumeysa276 deniz kenarına saat kaçta gittiniz? Biz hep 5 den sonra gittik hem güneş etkisini kaybetsin hemde kalabık olmasın diye yada sabah 8 de gidiyorduk 10 na kadar,büyük ihtimal güneş çarptı..ayran su verin bol bol
Alpingo rumeysa276 ben o hatayı haziran başında yaptık..ankaradayız parka gittik hava cok güzeldi hatta uzun kollu bile giymiştik serin esiyordu güneş yoktu..cocuğum yandı biliyor musun? Kolları bacakları amele yanığı oldu..istersen şezlıng altında ol istersen cafede otur güneşten etkileniyor bebişler..