Ommalik Kızlar bebeğim 7 aylık ama hala gaz sorunu bitmiş değil. Gece uyutmaya çalışırken karnı gurul gurul. Gaz çıkarabiliyor normalde ama sanırım biryerlerden soğuk alıyor. Dikkat etmeme rağmen , bu da uykusunu etkiliyor. Saatlerce uyutmaya çalışıyorum. Acaba fikriniz var mı ne yapabilirim yapabilirim?
dontsleppyunhappy Ommalik eskiden gazlı kolik bir bebekse, yedikleri etkilyordur, bu aralar vediğiniz şeyleri vermeyin, hafif şeyler deneyin. Mesela baklagiller mercimek nohut vs. Yada gaz yapacak diğer sebze ve meyveleri biraz ara verin.
Browni_61 Ommalik nerde yasiyosnz havakr birz serinledi kiyaftlrine dikkt edin ozellikle ayakalrini corapsiz birakmayn ayaktn sogk dha cok girer karin agrisi sanci faln yapar oda
Ommalik dontsleppyunhappy ya çok farklı şeyler vermiyorum. Herşeyi üç gün kuralı ile verdim hiç bir sıkıntı yaşamadık. Yiyeceklerden olduğunu düşünmüyorum. Havalar biraz serinledi galiba ondan soğuk alıyor. İyi olur inşallah düzelir:(
Ommalik Browni_61 Canım su an Rize deyim Annemlerdeyiz. Normalde istanbul’da yaşıyoruz da sıcağa alışkın, bugün nane kimyon yaptım verdim biraz daha rahat uyudu maşallah
Browni_61 Ommalik serbet sekerli su yani oda karin agrisina iyi gelir annen biliuodr gerci bnde trabzonluyum rizelimismn o tarfn wski kadnlrinda yontemler bitmez😂
Ommalik Browni_61 Aynen oyle buralarda yöntem bitmez 😅 yok canım biz aslen hatayliyiz ama annem evlendi burada yaşıyor. O sebeple buradayım. Kardeşim de Of ta yaşıyor.
Ommalik Browni_61 ay valla çok seviyor. Çok iyiler gerçekten, buraya üniversite okumaya geldi kaldı buralarda sevdiği için 😅 yani Allah iyi insanlarla karşılaştırsın derler ya ..
Browni_61 Ommalik Iyilere denk geldi demekki oflular için genlde kendielrinden baska kimseyi sevmez derler soğuturlar hepsi deildir tabi.Amankardesinz orda yasiyosa orali saymislr😂