ikiprensannesii2 Günaydın hanımlar☺️ Kış hazırlığı ve bebeğiniz için bir şeyler yaptınız mı? Neler yaptınız? Ben bu hafta melemen yapmayı düşünüyorum bir de vişne ve dut koydum dondurucuya bu kadar 🤷🏼♀️😂
kaansmom ikiprensannesii2 bende menemen yapacağım daha bekliyorum 🙃 buzluktada şuan bezelye kuru fasulye ve nohut var taze fasulyede atmam lazım güzel oluyor 🙏🏼
tosbikyanak-ela- ikiprensannesii2 menemen yaptım domates kuruttum bamya koydum buzluğa yeşil fasulye koydum barbunya koydum patlıcan biber kozledim patlıcan kizarttim buzluktan çıkarıp musakka yapması çok iyi oluyor vişne şeftali erik kayısı koydum kabak rendeleyip koydum çıkarıp mücver yapıyorum kızıma domates koydum dilimelyip tek tek çıkarıp yemeklere doğruyorum bi tursulsrim kaldı birde annemle hamur kesecegiz kaynanamda tarhana yapıyor her sene şimdilik bu kadar 😊
heyymomm ikiprensannesii2 günaydın, hiçbir şey yapmadım daha bendeki bu genişlik konya ovasında yok 😂 maşallah hanımlar
ikiprensannesii2 kaansmom Onlardan vardı koymuştum, taze fasulyeyi sevmiyoruz eşimle o yüzden yapmıyorum
Alminazli Domates sosu kırmızı biber köz patlican bezelye koydum bnde sadece barbunya yeşil biber vişne faln da koymam lazm
BenDenizMustafakemalinannesi Canım benim annem hazırladı sağolsun 😍 vişne kayısı Frenk üzümü reçeli ve marmelatları,domates sos ,menemen ,nohut ve fasulye ,kavurma ,biber kızartma hazırladı. Daha kahvaltılık sos ,patlıcan közleme mısır da koycaz 😍
ikiprensannesii2 BenDenizMustafakemalinannesi Ohh maşallah🤩 ben bunların hepsini küçük bebemle yapamam + hamileyim 😀 anca kolay olanları yapabilirim. Kayınvalidemin dondurucuya talip olucam gibi bu sene🙈😂
ikiprensannesii2 tosbikyanak-ela- Ohh maşallah baya yapmışsınız elinize sağlık, ağız tadıyla yiyin inşallah🥰 bende hamur kesmek istiyorum bakalım anacığım çalışıyor ne zaman müsait olursa inşallah
Kkorkmaz_87 Ben sadece vişne ve araka koyabildim ama insallah domates sosu menemenlik felan yapıcam. Mısır , fasulye ,biber de koymayı düsünüyorum buzluğa . Aslında cok sey varda aklima gelenler bunlar 😂 visne receli de yaptim bu arada 😌
ikiprensannesii2 Kkorkmaz_87 Reçel bu sene yapamadım ama 2 kavanoz falan yapsam iyi olur. Misafir gelince güzel oluyor biz pek sevmiyoruz ☺️ Araka nedir?
Gulumse1 ikiprensannesii2 yo konserve yapın daha sağlıklı daha güzel oluyor yumurta olacak menemen de çok sağlıklı bulmadım o açıdan söylüyorum
Dmrcnn ikiprensannesii2 evet ben yıllardır sos da yaparım ama soyup doğrayıp dondurucuyada atarım yani cevremde coğu kişi yapar bunu cok güzel oluyır tazı vs değişmiyot mesela sosta biraz tat değişimi oluyır ama buzlukta asla böyle bi tat değişimi olmuyor
Alminazli ikiprensannesii2 ben kırmızı biberi de yeşil biberi de normal minik minik yemeklik doğrayıp koyuyorum menemenlere yemeklere cok güzel oluyo
BenDenizMustafakemalinannesi ikiprensannesii2 Allah kolaylık versin canım bende beceremiyorum bu işleri açıkçası 🤭
tosbikyanak-ela- ikiprensannesii2 amin inşallah hepimiz ağız tadıyla yiyelim:) kışın çok rahat oluyor yazdan hazirlaninca daha yapacaklarim var ama kızımla yavaş yavaş oluyor😁😁
Kkorkmaz_87 ikiprensannesii2 bezelyenin tanesi oluyor ya iri iri o.ben 2 küçük kavanoz yaptım 😋 şimdi de süt reçeli deniyecem bakalım nasıl olacak🤷🏻♀️
Cheddar ikiprensannesii2 hoşaf için şeftali, erik, anjelik erik Bezelye barbunya taze fasulye enginar attım Haftaya da domates sosu yapacağım
ikiprensannesii2 Cheddar Erik bende alayım bu hafta pazardan kayınvalidem vermişti çok güzel oluyor hafif mayhoş
Mrvgkn Cheddar bu meyveleri direk mi koyuyorsunuz çıkarınca nasıl yapıyorsunuz bende hoşaf için koymak istiyorum ama nasıl yapıldığı konusunda hiç bilgim yok
Aybarss_Mom Cheddar meyveleri nasıl koyuyorsun canım bende koymak istiyorum mesela nektari erik çilek kayısı ben kışın yemek için mi yoksa marmelat için mi konuluyor
Nrhytymnl ikiprensannesii2 domates rendesi yaptık dün Allah ağız tadıyla yemeyi nasip etsin inşallah yeşil fasulye kabak közlenmiş kırmızı biber patlıcan falan da koyarım buzluğa yeter 😊
Buseasel8 ikiprensannesii2 Menemen yaptım 17 kavanoz, kahvaltılık için sos yaptım, birde cin biber turşusu, daha turşu yapmadım onuda Ankara’ya gidince annemden getiririm 🤪