ataninannesii kizlar evimizi degistirecegiz, cok guzel bir ev bulduk ama alti dukkan ve bu üç marketten biri açılacakmış. bu tarz bir marketin üzerinde oturan var mi? herhangi bir olumsuz yanı oluyor mu?
Eda639 ataninannesii sok marketin üstünde oturuyorum ben hemde 1. Katta hiçbir sorun olmuyor çünkü altımızda marketin deposu var sadece kışın soguk oluyor hem 1. Kat hem de depo soğuk olduğu icin pek ısınmıyoruz direk market olsaydi ısındırdık bence😀
alinaannee ataninannesii beb oturmuyorum ama bu marketlerde hiç gürürltü müzik olduğunu duymadım bence bir şey olmaz🧚♀️
Biacemianne ataninannesii Benim ilk evim A101 marketin üstündeydi . Ses sorunu yaşamıyorsunuz öncelikle içiniz bu konuda rahat olsun :) Kışın ise evi ısıtamıyorsunuz 🥲 Biz 9 ay kalıp çıkmak zorunda kalmıştık… Her yer aynı değildir bilmiyorum belki bize soğuk hava deposu denk gelmiştir 🙃
TiniminiKayra ataninannesii sevkiyat geldiginde indirirken flan ses olur.. transpalet tekerlekleri cok ses cikariyo ondan rahatsiz olabilirsiniz
ataninannesii Eda639 ya acaba boyle sogutucularin motor sesi falan olur mu diye tedirgin oldum ben de ama marketin deposunda bile olmuyorsa o ses kendinde olmaz herhalde.
ataninannesii alinaannee soğutucuların motor sesi falan olur mu acaba diye korktum muzik degil de. ısınmayı goze aldik zaten😀
yeni4747 ataninannesii ben bim de çalışıyordum üstümüzde ki kadın sürekli klimadan şikayet ediyordu ama çözümsüz bırakmazlar yani halletmiştik sonra
Yenibebek_yenianne Kolonları kesmislerdi de depremde çökmüştür ya Bim marketti galiba. O geldi nedense aklıma. 😑
ataninannesii Yenibebek_yenianne aay allah korusun, bi dukkanin kolonlarinin kesildigini hatirladim siz deyince,market miydi hatırlamıyorum da🤦🏻♀️
ataninannesii Biacemianne ya ben soguk olur diye tahmin ettim ama bu kadarini düşünmemiştim. sanirim vazgeçeceğim evden.
TiniminiKayra ataninannesii ben bimde calistim uzun yillar..annemin binasinda bim var depoda fln transpalet surduklerinde sesi geliyo mutfaga falan
Huysuzvetatli ataninannesii Sabahın köründe mal gelir pat güm taşırlar, soğuk olur. Giren çıkan sürekli bi hareketlilik alt katınızda. Ben olsam taşınmazdım.
alinaannee ataninannesii yorumları okudum bence mantıklı ses olabilir bir de ısınma da sıkıntı bence tutmayın
dios_gokta ataninannesii eskı bım çalışanıyım ses olur koca tırlar geliyor sevkiyat alırdık transpaletle sonra dolap boyları uzun ve soguk olur illaki etkılırsınız bence vazgeçin ses kesın olur çünki🙄
Browni_61 ataninannesii oturmuyorum ama bu marketlerde gürültü muzik falan olmuyo zaten rahatsz etmez ayrica binde yanan klimalar kisin sizin evede isi acisindan faydali olabilir.Ama market acilana kadr isinamazsinz alti depo ve depolar soguk olur biz giris katta oturmustk altimzda siginkalr vardi ve soguk oluyo ev siginaklrn soguklugu alttan eve yansiyodu