Kızlar sol gögüsüm yara oldu kopcak hale geldi ucu emziremedim elimle sagdım boşalttım sonra süt kesildi süt toplanmıyo. Sag gögüste yara oldu tek onun üstüne düşünce aynı durumu yaşıyan oldu mu ? Sizce tek gögüs yeter mi bebegim daha bi aylık yetmiyo gibi geliyo bana sürekli aranıyo emmek istiyo 😔 ek olarak mama vermelimiyim veren var mı ?