ftsdmrhn CansuReis benim oglumda 30 dk uyurdu,ilk önce uyku eğitimi verdim, sonra dürtme yöntemiyle uykularını uzattım, şimdi min 1 saat uyur gündüz uykusu
CansuReis ftsdmrhn Normal de yine memeyle uykuya dalıyordu ama uyanmazdı gece memeden kesme diyorlar acıkırmış çocuk
Secil1907 ftsdmrhn uyku eğitimini nasıl verdiniz acaba bana ayrıntılı yazabilirmisin dürtme yöntemini falan . Benim kızım 3 ay 25 günlük doğduğundan beri uyumayan bir bebek ne gece ne gündüz. Gazliydi tam gazını kendi yapıp rahatlamaya başladı , uykuları birazda olsa düzeldi derken 4. Ay atağı sanki hersey başa sardı. Sürekli miz miz yatiriyorum 5 dakika içinde uyaniyor geceleri sürekli uyaniyor.caresiz kaldım. Yardımcı olursanız sevinirim
Ankakusu35 CansuReis bende 6 aydan 11 aya kadar çektim inan düzeliyor inşallah senin bebeğin de düzelir
Svnku Ankakusu35 ya biz de 9 buçuk aylığız. Doğduğundan beri gündüz uykuları berbat da en azından gece biraz uyuyordu. 6. Ay itibari ile gece uykuları bir bozuldu bir daha düzelmiyor. Sürekli ağlayarak uyanıyor ve emmeden sakinleşmiyor. Saat başı bazen yarım saatte bir uyanıyor. Noldu da 6. Ayda birden böyle oldu. 3 buçuk aydır mahvolduk. Hiç düzelmiyor. Çok uzun zaman olmuş ama yaşadığınız süreci merak ettim.
AlpTunam Ben de bi türlü uyutamıyorum yok mümkün değil. Her uyku için bir kaç saat uğraşmam gerekiyor. Çok yoruldum artık. Şimdi 2 saat uğraştım ama uyumadı. Memede uyutmaya çalışıyorum ama yok uyumuyooooo. Uyku aralığı filann olmuyo,aylardır deniyorum
hulyamirac CansuReis baybay uyku damlası tamamı ile doğal ürün internetten araştırın içerigi anason rezene vs var ben uykuda zorlandıgımızds kullanıyordum çok etikisini gördüm şuan uykumuz düzenli çok şükür
hulyamirac CansuReis bebeğim 5 aylık 9 damla eğer 6 ay ve üzeri ise 15 damla 1 saat sürmüyo direk fnish 😂
Ankakusu35 Svnku bizde anlattığınız gibiydik gece boyu memede yarım saatte bir. 6. Ayda atak varmış uzun süren ondan uyku gerilemesi yaşanıyomuş bir de dişle birleşince çekilmez oluyor sizin bebeğinde uyumaması bundandır. Biz 10. Ayın sonunda hem diş çıkardık hemde emeklemeye başladık uykular düzeldi. Sizin bebek emekliyor mu? Kızım mesela gece uyanırdı ağlayarak emeklemeye çalışırdı emekleyemediği için de ağlardı 😂
Svnku Ankakusu35 7 aylıkken alttan 2 dişini çıkardı. 7 buçuk aylıkken sürünmeye başladı 8 aylıkken tam emekledi. Yakında üstten de 2 dişi çıkıcak. Çünkü baya beyazlamış ve şiş yerleri belli. Zaten hareket etmekten de uyumamaya başladı gittikçe. Mesela gece ara uyanmalarda hemen emeklemeye başlayıp tutunarak ayağa kalkıyor. 3 buçuk 4 ay süren atak mı olur ama ya. Ben takip etmiyordum bu atak dönemlerini psikolojik olarak etkilenmemek için