Okullar açıldığında ücretsiz izne ayrılmak istiyorum yani Eylül ayında. Bu durumda bugün yatan maaş ne olacak bilginiz var mı? Daha önce Bi arkadaş izne ayrılınca maaşının Bi kısmını geri almışlardı. Acaba şuan benim içinde böyle Bi durum var mıdır bilginiz var mı? Bu arada kadrom eş durumundan ötürü okulda değilde ilçe milli eğitimde olduğu için direk arayıp sorabileceğim kimse yok o yüzden burada sormak istedim, teşekkür ederim 🌸