sevdegnky Selam kızlar. Bebeğim 3 buçuk aylık. Memede hiç uzun kalmıyor maksimum 15 dakika emip bırakıyor. Böyle olan var mı?
Merve-34 sevdegnky senin yine kalma süresi iyiymiş benimki 3-5 dk arkasındaydı doktorum ayda en az 600 gr alıyorsa önemli değil emme süresi her bebeğe göre değişirmiş çekme kuvveti vs
Zlm sevdegnky benimki en uzun 7 dakika emerdi 😄 ama kilo alımı falan gayet iyiydi dotorda emdiği süre onmeli değil demekki yeterli herşeyi aliyo demişti bazı annelere soruyoruz yarım saat emiyo diyo ama bebek kilo almamış mama başlamak zorunda kalıyoruz demişti
changeyourlife sevdegnky benim bebeğimde doğduğu günden beri 5-10 dk arası emer çok durmaz ama kilo alımımız gayet güzel ben şaşırıyorum bebeği memede uzun duran bebeklere 😄
sevdegnky Zlm evet kilosu ve her ay aldığı kilo gayet iyi. Sanırım bu aydan sonra 600 gram alsa yeterliymiş. Okuduğum kadarıyla zaten yavaşlıycalmış kşlo alımı
sevdegnky Alpbeybi i_21 Elif-zehra Yaseminnn46 changeyourlife Kilo alımı iyi çok şükür bir sıkıntısı yok. Evet her bebeğin emiş gücünün değişik olduğunu, aylar geçtikçe daha kosa ama daha cok çekeceğini biliyorum falat bazen dediğiniz gibi 30 dk falan emenleri duyunca ben mi yanlış emziriyorum diyoruö ondan bir fikir alayım dedim😂
Yaseminnn46 sevdegnky gayet iyi bence emme süresi büyüdükçe daha tazyikli çekiyorlar daha çabuk doyuyorlar böylece
i_21 Benimki hep tek gogus 3 dk emdi, kilo alimi 600gr altina dusmemisti. Cunku onemli olan emzirme suresi degil cocugun ne kadar cekebildigi, aldigi kiloyu takip edin.
Alpbeybi sevdegnky benim bebe doğduğundan beri öyle nerdeyse. Benim sütüm tazyikli geldiği için hızlı doyuyor mesela, emmesi de kuvvetli