minaa- Kızlar 16 gün önce doğum yaptım ilk bir hafta kanamam normal kan şeklinde geldi daha sonra yeşil sarı renginde akıntı şeklinde geliyo ve kötü koku da var bu durumu yaşayan var mı normal mi acaba ?
Mommyishome minaa- antibiyotik kullanmadınız mı enfeksiyona benziyor bir an öncce doktora görünün bence
Eymeninannesi21 minaa- bende normal doğum yaptım öyle bir şey olmadı olduğunda doktor gel dedi zaten enfeksiyon kapmışsınız. Ben 25 günlükken gittim muayenemi yaptı herşey normal dedi
gunes11 minaa- benimde öyle olmuştu doğumdan sonra Dr antibiyotik vermişti kullanmamıştım öyle olunca kullandım geçti sizde dra gidin
Minnosanne21 minaa- koku oluyor ister istemez de yeşil akıntı enfeksiyon belirtisi olabilir canım doktora git görün kan tahlili yapacaktır
[silindi] minaa- canım çok normal aslında o tarz akıntı gelmesi ve kokmasıda çok normal hatta o akıntının bir adı var ama aklıma gelmiyor. Benimki de öyleydi çok kötü kokuyordu ve sarı sarı akıntım geliyordu doktora gittiğimde normaldir dedi geçer dedi ve gerçektende geçti