Mom987 Mefeannesi Bebeğim degil de ben 23.06 doğumluyum😁 Allah uzun ömürler versin yavrunuza, size bağıslasin 🌸
uyus Mefeannesi Benimki 6.ayin 24 ü. Hastanede mama verdirdi hemsire .mamaya aliştı yemeden durmuyo .ama 24 saatte 2 yada 3 defa 60cc veriyom.beni emiyo
Barlas35 Mefeannesi oğlum 23 Temmuz’da doğdu . Malesef mama ve meme beraber devam ediyoruz . Oğlum için yeterli gelmiyor sütüm . Günde 3 kez mama veriyorum 60 cc . Mama vermediğimde emse bile doymadığından ağlıyor
Mom987 Bsrkdr Ne güzel tesadüf😊 benim ki de Busra. Arasam bulamam hem adas hemde ayni tarihli doğan birini.
Barlas35 Mefeannesi genelde 60 yapıyorum 60 yapınca çünkü ağlamayı kesip uyuyor . 1 hafta öncesinde 30 yapıyordum yetmiyordu ağlıyordu