Nefes0000 9 aylık bebeğim. Kahvaltıyı çok sevmiyor. Uyanınca mama veriyorum. Sonra bizle az biraz yumurta lor yiyor. Öğle yine mama. Sonra çorba. Genelde tarhana, yayla çorbası veya mercimek. Akşam üstü mama. Sonra yemek. Kıymalı taze fasulye, patates yemeği vs. Akşam yatmadan da mama. Aralarda da meyve ve yoğurt. Bir de her ek gıdada kefir veriyorum en sonunda. Anlatınca çok güzel besleniyo gibi geldi😂 bunlar benim verdiklerim. Onun aldıkları bundan daha az 😂😂