Herkese selam bebeğim digdu doğalı uyku konusu hakkında çok araştırma yaptım kendi kendine uyumayı öğrenmeden önce uyku düzeni kurmak çok daha önemli hergun aynı saatlerde uyutmak vs. Kızım 3 ay 20 günlük oldu bugün. Uyku gerilemesi dönemine girdik gibi çünkü direniyor bu ara. Beşiğinde hafif sallayarak uyurdu üç gündür elle sallayıp besikte daldiriyorum 🙄🙄 saatleri önümüzdeki on gün içinde oturtmayı istiyorum. Ayına göre 2 saate bı uyuması lazım akşam 7.30- 9.00 arası gece uykusuna gecmeli. Varmı benimle beraber yapmak isteyen. Erkenden bu işi cozmezsek ilersi daha zor olur bence