Cgdmltr93 sizce bu mülteciler bir gece de yok mu olacaklar? Sınır kapılarımız yol geçen hanı gibiyken bence şu an iyi bile durumdayız seneye bu hızla gidersek kendi ülkemizde biz mülteci olacağız. Evet bir taraf yanıyor, diğer taraf sellerle boğuşuyor. Keşke olmasa. Köyceğiz yangınında oraya çok yakındım kimsenin elinden bir şey gelmedi. Ben ne yapabilirdim ki uçaklarım yok ya da kafalara atılacak çay paketimde. Siz eşinizle gidip tatilinizin tadını çıkarın. Keyif almaya bakın. Belki böyle bir fırsat daha gelmez.