MelisT Kızlar merhaba bebeğim 55 günlük doğduğundan beri göğsümle ilgili çok sıkıntı çektim ilk günler sütüm gelmesine rağmen şişti çok uğraştık sağdık sağmakla gelmedi sütüm çok acılı süreçlerdi. Sonra düzeldim ama hep emzirirken inanılmaz bir acım vardı. bu sabah emzirirken farkettim ki göğüs ucum kanıyor hemde az değil baya kanadı. Şimdi o göğsümden emziremiyorum emziremediğim içinde şişti süt doldu sağsam yine aynı iyileşmeyecek. bir bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olabilir mi mustelanin göğüs ucu kremini kullanıyorum iyide geliyordu ama şuan çok kötü bir durumdayım hemen iyileşmesini sağlayacak bir bilgisi olan varsa lütfen paylaşabilir mi 😓🙏🏻
Nefes0000 MelisT benimde yaram oldu ağlayarak veriyordum, lansinoh diye göğüs ucu kremini kullanıyordum, nemli bırakıyordu kurutmadıpı için iyi geliyordu ama tabi tam anlamıyla şıp diye ağrı geçmiyor, rabbim yardımcın olsun canım
Damla6117 MelisT sağmaya devam et acısada sağman lazım birde krem filan kullanma avent kalkan al birkaç güne iyileşir çok mecbur kalmadıkça göğüs pedi kullanma onlar beni daha fena yapmıştı
MelisT Nefes0000 çok teşekkür ederim amin inşallah 🙏🏻 bende aynı şekilde emzirmeye başladığımdan beri acıyla emziriyorum çoğu zaman ağlıyorum acıdan ağrıdan 😔
MelisT Damla6117 Evet bende göğüs pedi kullanıyorum internetten özellikle yara olunca takmayın diye okudum birkaç gündür kullanmıyorum oda baya kötü yaptı 😔
Damla6117 MelisT hiç kullanma canım benim bir süre bende çok çektim benimkiler iyice yarılmıştı birde 2 defa mastit oldum sezaryen doğum yaptım resmen göğüs açımdan o kesi acımı hiç hissetmedim uzun süre cıkaramadım korkudan geçse bile yatarken de takıyordum dışarı çıkacağım zamanda ped yine kullanmadım çünkü ne zaman kullansam yine acımaya başlıyordu o kapaklarla çıkıyordum belli olmasın diye bol tişörtle
Damla6117 MelisT me kadar iyi pahalı krem kullansan da iyi gelmeyince gelmiyor garmaston pomad lansinoh incia hepsini denedim bana hiçbiri iyi gelmedi bilemiyorum belki sana iyi gelebilir en iyisi garmaston diyorlar
Damla6117 MelisT teşekkür ederim umarım seninde insallah bir an önce geçer gerçekten çok kötü bir acı benim tam geçiyordu yine oldu 5 defa tekrarladı bebeğimi artık hiç emziremez olmuştum sonradan geldi aklıma bir süre sağarak verdim o sırada da kapaklar hep durdu göğsümde emzirmediğim içinde çabuk iyileşti
MelisT Damla6117 aynen emziremiyorum zaten kesinlikle sağarken de canım çıkıyor kanıyor inşallah biran önce geçer dayanalıcak gibi değil gerçekten bu sefer sol göğsüm kalbime sırtıma da vuruyor acısı çok kötü 😔
1Zeynoli MelisT Bir de o kadar acı normal değil sanki mantar olabilir ben de oldum çünkü acısını biliyorum
1Zeynoli MelisT Kesinlikle gümüş kapak diyorum. Ne kremler kullandım hiçbiri fayda etmedi. Ve pedi kullanmayi bırakın