bchsnt
24 gün önce 36 haftalık dogum yaptım bebeğimle solunum sıkıntısı olduğu için küveze girdi ve hiç göremeden koklayamadan küveze alındı bebeğim 1 sırınga bile çıkmıyordu sütüm bana bebek hemşiresi galaktago damla önerdi ve 3 gün boyunca bekledim sürüm gelsin diye gelmedi ilacı aldım 24 saat sonra 1 ml bile cıkmayan sütüm 50 60 cc cıktı tek memeden bu kadar alıyordum bide emzirme danışmanım bebeğin sapkasını iste kokusunu al 2 saatte bir sagım yaparken kokla sapkasını dedi ve o kokuyu duyduğum günden berli sakır sakır aktı sütüm suanda 24 günlüğüz miniğimle