Ister dinleyin ister dinlemeyin, bebeğim uyumuyor, bebegim saat başı kalkıyor şöyle de böyle de diye 6 aydir burda neler okuyorum. Ben 22 yasindayim 22 yaşıma girdigimde anne oldum. Eskilere göre anne olmak icin cahil bir yaş. Ama bu devirde değil. Ilk defa anne oldum ve ben hamileligim boyunca herseyi araştırdım benim annemim bile bilmediği... annemlerle yaşıyorum allah razi olsun su an onun sayesinde de calisiyorum. Gelelim konuya. Ilk zamanlar doğduğunda okadar uyku sıkıntısı çekiyordumki her anne gibi tabiki, dayanılacak bisey değildi. Ama doğduğu 1 ay icinde ben onu her aksam ayni saatte yatagimiza götürüp (besiginde uyumuyordu) ayni saatte yatirdim gece 2 3 saatte kalksa bile benim yatirdigim saatlerde uyumaya basladi. Ve inamamazsiniz 1 bucuk aylik cocugu aksam mama verip saat 11 12 arasi yatirip sabah 4 5 e kadae uyanmıyordu... kan sekeriymis bilmemne imis hikaye. Sonra ben ona mama veriyordum o saatlerde tok tutsun diye. Onu da birakicam. Işık acik yatardık oyle alismisti onu da gece lambasiyla uyumaya alistirdim. Ve aylarca benim kizim 11 12 arasi yatar 5 aya kadar 6 7 gibi uyanir emzirir tekrar yatar saat 10 10 bucuk 11 de uyanirdi sabah. 6 ay 10 günlük 1 bucuk aya yakin falan büyüdüğü icin belkide dis huzursuzlugu mu desem uykusunda mikirdanip gozu kapali uyanmalara basladi emzirip mama verip uyksuna devam ediyor ama artik onu daha erken saate yatirip daha erken kalkmaya basladi haliyle. Artik 9 buçuk 10 bucuk arasi uyuyor sabah bazen 7 bucuk 8 9 da uyanıyor. Tabiki artik arada kalkmalari oluyor cunku büyüdü. Arkadaslar uyku rutini sizsiniz. Hicbisey degil. Kendinize inanin ve ona ornek olun. Gidin ayni saatte aksam cocugunuzla uyuyun. Yeni anneler deneyin ve yapin.