Merhaba hanımlar
kızım 1 ay 23 günlük son 2 gündür çok fazla kusöaya başladı mama da yiyor bu arada
dün 5 kere kustu beni emdikten sonra da çıkarıyor hafif bi şekilde aptamil mama kullanıyorduk çok gaz yaptığı için hipp 1 markasına geçtim 1 haftadır kullanıyoruz ama dün böyle kusmaları başladı
sabah kendi sütümle beslerken birden aniden kustu diğer göğüsümü emzirmeye başladım memeyi kavradığı an çocuk öğürdü resmen sebebi ne olabilir acil cevaplarınızı bekliyorum