LilyaBn kızım üşüttüğünde 1 gün boyunca ateşi 38.5 civarındaydı. Ateş düşürücü olarak calpol veriyorsanız 4 saatte bir, dolven veriyorsanız 6 saatte1 veriliyor dendi bize hastanede. Israrla ateşi düşmüyorsa doktora görünmekte fayda var. Ama bence ateş düşürücüden sonra düşüyor bikaç saate tekrar çıkıyorsa çocuğun bedeninin savaşmasına izin veririm ben olsam. Ateş olması aslında mikropla savaştığını gösteriyor , aslında kötü birşey değil demişti bir çocuk doktoru arkadaşımız. Tabi çok yüksek değilse. Çok geçmiş olsun🌿