Kubraa-e Rahsann evet kabuklarını soyup minik minik doğrayınca buharda hızlıca haşlanıyor ayrıca miktara dikkat etmek gerekiyormuş ilk gün bir çay kaşığı kadar ikinci gün çorba kaşığı üçüncü gün yemek kaşığı kadar tadım yaptırmak gerekiyormuş
Momteach zeynep1991 blw banada göre değil çocuk tam oturamıyor zaten elleriyle mama sandalyesine destek filan yapacak am abim ona ellerini kullan şu parmak sebzelerden tat bakalım diyoruz acıyorum öyle bebeklere ya tabi bende eline vereceğim ama 7. Aydan sonra en azından
Momteach Yasemin38 ben 7 aydan sonra yavaş yavaş eline vermeyi düşünüyorum 8. Ayda uygulamayı düşünüyorum hatta tam geçiş belki 9. Ayda olablir
Yasemin38 Momteach en doğrusu canım. Zaten bebekler kendini belli ediyor neyi nasıl istediği konusunda