Öncelikle Geçmiş olsun. bizde 1 Aydır aynı sıkıntıyı yaşıyoruz son 2 haftada 2 güne bir götürdük sizin saydığınız bütün belirtiler bnm oğlumda da vardı bizi de kaç kere hava verip iyi diye gönderdiler.yine hırıltısı olduğu bi gece götürdük ventolin hava verdiler iyi diyip gönderdiler eve geldik ama çoçuğum ağlamaktan 1 dk uyuyamadı sabah tekrar götürdük bu bebek zatürre dediler yani ihmal ettiler bebeğimi.ondan sonra yavrum kaç gün hastane de yattı o minicik ellerini kaç kere deldiler damar yolları tıkandı morarıp bayılana kadar ağladı artık hemşireleri görünce bağırmaya ağlamaya başladı daha 10 aylık bebeğim size tavsiyem eğer imkanınız varsa kesinlikle özel bi hastaneye doktora götürün