Zhr1446 Mamaların içinde Palm yağı var buda kansorejen bir madde bende mama veriyorum mecburen ama sadece similac marka mamada yok bu Palm yağı isterseniz bi araştırın ben kullanıyorum gaz ve kabızlıkta yapmıyor memnunum yani
Pamukhanim Rukiye-K sadece mamayla besleniyoruz malesef. Dogdugundan beri aptamil conformil kullaniyoruz gaz sorunu icin. Birde golden goat veriyorum keçi sütü
Hcy Melek030 evet 1 yaşına kadar devam edeceğiz inşallah. Oğlum 3140 gr 47 cm doğdu. 5.ay kontrolünde 8500 gr 68 cm’di. Sağlığı yerinde çok şükür. Prosyneo’yu severek de içiyor.
Rukiye-K Hcy benim bebeğim 3580 gr doğdu ama 12 gün yoğun bakımda yattı. 3300 e düştü. 2. Ay kontrole gittiğimizde 4750 gr geldi. Biraz yaşıtlarına göre geride kilosu
Hcy Rukiye-K öncelikle çok geçmiş olsun 💐 geride diye düşünmeyin lütfen yavrucak bayaa badireler atlatmış. En kısa zamanda aradaki farkı kapatacağına inanıyorum ki şu an sağlığı ve bilişsel gelişimi yerindeyse kilo çok da sorun değil 😉