Dasbaby Selam kızlar, belki güleceksiniz ama ikiz çocuk istiyorum.Duydugunuz herhangi Bir şehir efsanesi varmı Yeşilendirirseniz sevinir:)
Nefertitim Dasbaby canım bunun garanti tek yolu tüp bebek. Çok istemiştim çokta araştırmıştım ama sonra sürpriz gebelik yaşadım. Şimdi bi oğlum var Allah dağına göre kar verir diyorum iyi ki tek olmuş dayanamazdım yoksa.
TheLatte Tazeanneg benim halamin ikizleri var . Ama onlar olana kadar sülalede hiç ikiz yoktu enistem tarafida öyleydi . Halam 40 yaşinda ikizlere doğum yaptı 😂 Arkadaşlarim var tek yumurta ikizi . Birisi evli tek oğlu oldu 😂
My4253 Benim eşimin tarafında var,benim kendi ailemde yok ikizlerim var.Ya tedavi yolu ile oluyor ya da ailede genetiklik ile çoğunlukla böyle
Tatlisannedilekk Dasbaby Genetik olarak ailede ikiz olması lazım, benim anneannem de babaannem de ikiz doğurmuşlar bende ikizlere hamileydim ama düştüler malesef😞 yani önemli olan ailede olması ve nasip kısmet