Kızlar merhabalar. Bebeğim 7 aylık. 1 aylıktan beri 5 6 gündr bir yapardı ama ek gıdaya başladığımızdan beri dışkısı koyun pisliği gibi 10 gün oluyor yapamadığı oluyor mecburen lavman yapıyorum. Yaptığında da ağlıyor. Probiyotik yoğurt zeytinyağı kayısı falan veriyorum su da tüketiyor. Önerileriniz var mı kabızlığı gidermek için veya rahatlatmak için yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler