Kızlar 2 yaşında oğlum var . Çoğu zaman görüyodum ama yok değildir diyodum . Dün gece uyandi bana seslendi sandim odaya gittim . Baktım beşiğin içinde oturmuş yatağını kaldirmaya çalışıyo. Sesli bi şekilde gittiğim halde beni farketmedi . Seslenince bana bakti ne ariyosun oğlum deyince çiko nerde dedi . Netten biraz arastirma yaptim 4 yaşdan sonra görülebiliyomuş . Uyku düzensizliği uykuyu alamama gibi etkenler yaparmış . Hiç bu yaşlarda karşılaşan var mı bu durumla ? Bendede var uyurgezerlik genetik olan bişey değildir diye düşünüyorum ama bilemedim . Bilgisi olan var mı ? Kafami cok kurcalıyo dünden beri .