Deletedmom27337 hiç sormayın kalbimize indirdi bende girdim bugün KPSS ye önceden herşeyimi hazır ettim 1 saat önce çıktım evden başka şehirdeyim kardeşim erkek memlekette girdi çok sorumsuz kimlik taşımıyo atmış nereye attıysa saat sabah 7 de başladı Fotografçı aramaya aramadık Fotografçı kalmadı 10 dan önce açmıyoruz dediler hep nüfus müdürlüğü 7 de açmış foto niye açık olmazsa birinden rica ettik de adam geldi açtı dükkanı iki sınavı gygk eğitimi de çok iyi geçmişti alan sınavına giremezse kötü olurdu onca emek heba olucaktı büyük ders oldu ona