KROAG Merhaba 2.5 yaşında oğlum var sıkıldığında tırnakları ile oynuyor böyle olan coxuk anneleri varsa yazabilir mi ? Nedenini merak ediyorum nerede hata var ki tırnakları ile oynuyor.
Efy Benim kızımda oynuyor bu aralar ama ufacık bi yerden tırnak kalksa onunla uğraşıyor sonrasında anne kes diyor yada hafif bi uzunluk olsa onunla oynuyor kestikten sonra bırakıyor