Canım anneler
geçen ay 17 sinde regl oldum.28 günde bir olurum ve gün şaşmaz.bu ayda dün yani 14 ünde olmam gerekiyordu.hiç bir belirti yok.göğüslerim büyüdü uçlarının rengi koyulaştı çok sık idrara çıkmaya başladım.şüpheli ilişki de olunca sabah gidip test aldım.ama yarını bekleyemedim sabırsızlığım tavan çünkü.oldu bitti sabırsız bir insandım.az önce test yaptım ve belli belirsiz bir çizgi çıktı eşimde gördü evet çok az ince bir çizgi var dedi.ikinciyi istiyorum rabbim hayırlıysa nasip etsin inşallah 🙏🏻 dualarınızı bekliyorum cancanlarım 🥰