Çarşamba gününden beri hastayım. Klimanın altında gece yatarken usudugumu hissetmiştim klima çarptı diye düşünmüştüm. Bugün koku almadığımi fark ettim. Test yaptırdım ve sonuç malesef pozitif. Bebeğime de geçmis mıdır acaba diye tedirgin oluyorum. Bu süreçte nasıl yok izlemeliyim. Yardımcı olur musunuz lütfen :(