Evime asla ıslak mendil almıyorum, ne bebeğime ve kendime asla kullanmadım ıslak mendil ve hiç pişik olmadı çok şükür. Her bez değişiminde belden aşağı ılık suyla yıkıyorum kuruluyorum 5 dk havalandırıp tekrar bezliyorum. Ağzına yüzüne bile değdirmem ıslak mendil, ağız mendilini ıslatıp siliyorum gereken durumlarda