Bugün bu kaçıncı postum bilmiyorum niye kimse yazmıyor. bilgisi olan yazsın lütfen. adetime 7gün kala çamur gibi leke geldi 2gündür adet de olmadım daha önce hiç böyle bişeyle karsılaşmadım yerleşme kanaması diye bişey duydum ama biz 2.bebeğimizden sonra hap ve prezervatif le korunuyoruz gebelik ihtimali olabilirmi korunmasız ilişki hiç olmadı bebeğim de 21 aylık ve emiyor o kadar stresliyim ki neyin nesi bu koyu kahverengi cok cok az lekeler yorumlarını bekliyorum uyku bana