Kizlar 10 buçuk aylik kizim var kacta yatarsa yatsin 6da ayakta gündüz yarim saat sabah yarim saat öğle de 2 uyku var bazen süreler uzuyo neyse de bi türlü sabah saatini 7ye çekemiyorum ramazanda geliyo napacagim ben gece bi sürü uyaniyo zaten az daha uyusa buna çözüm bulan var mı acaba 😭 unutmayı deniyorum tekrar ama 6 oldu mu yataktan ayağa kalkıp bağırmaya başlıyo