Hifa35 ay sıkıldım artık şu gelmiyor gitmiyor laflarından yaa, ya zorla mı gideceksin, bebek ağlıyor senin yüzünü görünce, bile bile ağlasın diye sana mı getircek saçmalık, canım kaynananla mesafeni koru, yoksa böyle konuşmaya devam eder, bizimde 40 ımız çıktı annem vardı yanımda bu süreçte sağolsun, kayınvalide 3 kere geldi, telefonla arıyor filan sıkıldım ben her dk telefonunu açmak zorundamıyım, bebek olmadan gelmiyorsun diiyp dururlardı, şimdi bebek olunca Da başlayacaklar, bir de demez mi artık her gün gelirim, evler yakın, ya ben ne yapcam seni evimde her gün istemiyorum, benimde kendime göre düzenim var rahat giyinicem fialn, işte böyle sen boşver sıkma canını götürme bebeğini sen annesisin son söz senin