Ya bu ne ya eskiden emziriyorum diye seviniyordum artık nefret ediyorum ya zırt pırt emmek istiyor gece uyku haram bana ya ya sabah kahvaltısını veriyorum öğle arası yemeğini veriyorum akşam yemeğini veriyorum yatırmadan önce doyuruyorum ama yok ne yapsam boş eşim de yok bu çocuk aç o yüzden kalkıyor yok bilmem çocuğun düzeni yok ya daha ne yapim ya 1.5 yaşında artık canıma tak etti ya 😭😭emzirmeyi 2 yaşına kadar düşünüyordum ama yok arkadaş hayatta yapamam artık sinirden kendime vuruyorum ya. Emzirmeyi nasıl bıraktırdınız sonra uykuları yemeleri nasıl oldu. Aniden kesicem bu gidişle 😭