91817161 Kızlar meraba bebeğim 3 ay 24 günlük , 3 gündür çok ağlıyor inlereyerrk uyanıyor yarım saat uyuyo kalkıyor gaz var sanıyorum damla kullandım hep , ben de çok kötü ishal olmuşum acaba ondan mı 😓
Deletedmom896 91817161 Sizin ishaliniz etkilemez ama üşütmüş olabilir mi 3. Ay gazın pik yaptığı aylardır bi süre yediklerinize dikkat edin emziriyorsanız