Kızlar kızım çok bağlıydı bana bu kadar değildi son 1 aydır berbat haldeyim , tabiyki anneye bağlı olcak ama bu çok başka geliyor bana , wc ye gidemem tek , bulask toplayamam tek , çamaşır asamam tek , 5 dakika olsun bir odaya gideyim ortalık ver yansın.. deliler gibi ağlıyor annem nerde die. Balkonda oturuyoruz yanındayken bian gormesin annem nerde die basiyor ağlamayı niye böyle olduk anlamadım…. kimseyi kendine sevdirtmiyor ailem cevremden kaçıyor annene , babanne hadi gel kuzum markete gidelim desinler sana mama alcam desinler anne sende gel diyor yok kızım ben evde işlerimi halledeyim hadi sende bana mama alda gel derim hani yumuşasın die yoook asla gitmem ben sen gelmezsen .. benim bildigim can atması gerek. Biz kucukken birinin gozune bakardik bizide götürsün die aileden olarak. Misagirlige gideyim çocuklarla oynamaz oynasa bile 5 dk bir beni kontrol etmeye geliyor yerimdemiyim die. Simdi diyeceksinizki cokmu birine bırakıosun korku yaşıyor asla. Cok nadir olur hastane işi fln. Acaba yoksa bu yuzdenmi hatta doktora gitmeye karar verdim artik evde nefes alamiyorum…. yardim edin