Sürekli açılan postları takip ediyorum. Bir tanesi yazmış “her bebek farklıdır biliyorum ama bebeğim çok zayıf diyorlar 4 aylık 6,5 kilo” ben kafamı nereye vurayım 9 ay 8 günlüğüz 7 kilonun üzerine çıkamıyoruz bu kontrolde çocuk gastroenterolojiye sevk ettiler mama verilecekmiş bana göre evet zayıf ama iyi yani. Bu postları görünce diyorum acaba yanlış mı düşünüyorum iyi değil mi çok mu zayıf ?