Başlıktanda belirttiğim gibi öncelikle kızım pazartesinden beli hasta doktora götürdük ilaç verdi carşamba günüde beşiğinden düştü kafa üstü kafası ve gözü morardı götürdük cok şükür bişey çıkmadı ve üç gündürde ateşi düşmüyor hastaneye götürüyorüz bişeyi çıkmıyo acaba içinizden biri biliyosa yazarmı lütfen biraz uzun oldu hakkınızı helal edin