Gasmee 7 aylık oğlum 4 gecedir 3.30 dan sonra ağlayarak uyanıyor.Şiddetli bir ağlama sakinleşmesi de oldukça güç.1 buçuk saat uğraşıyorum öyle en son uyuyor.Neden olabilr ? Artık aklıma bişey gelmiyor ? Sizde durumlar nasıl ?
AhmetEmir 5 aylık oğlum 2 gecedir sadece kucağımda ve ayakta uyuyor yatağa yatırır yatırmaz ağlayarak uyanıyor çıldırmak üzereyim